Förkyld

Som många andra just nu så har jag också åkt på det. Men alltså, nu är det en del som har sagt till mig: VA, är du förkyld, IGEN?! Vaddå igen?? Jag har inte varit förkyld på några månader nu. Det är typ rekord för mig! Förr kunde jag vara förkyld nästan upp till en gång i månaden. Så jag är faktiskt glad och smått förvånad att det inte hänt tidigare. Men dödlig som jag är så kunde jag ju inte slippa undan helt. Så är det ju. Har legat hela dagen igår och hela dagen idag. Thank god för att jag varit ledig dessa dagar så att jag inte missat massa pengar på jobb. Men imorn är det dags igen, så det är bara att ta sig i kragen, ta en panodil eller 100, och pallra sig iväg till jobb. Hoppas bara att jag kan prata ordentligt imorgon. Annars får jag lära gästerna teckenspråk..

Nej nu blir det nog snart dags för sängen. Min hals is killing me!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0