Onsdag

Har precis kommit hem från jobb. Rätt trött, sov nog max 5 timmar i natt. Men jag har bestämt mig för att inte gå och vila, blir nästan värre då. Det blir dans ikväll och då lär jag piggna till! Måste ge järnet nu, får inte vara så seg i huvudet som förra gången. Nej, nu ska jag skärpa till mig! Jag vet att jag kan bättre än så..

I helgen var det fest hos Dennis och sen utgång på Bar á bar. Har inte varit där på över ett halvår, så det var kul! Även om man börja känna sig lite gammal bland 18/20 åringarna... Men men, det var roligt ändå och det är det som är huvudsaken :)

För övrigt så känner jag mig ha-galen för tillfället. Jag har hittat 3 par skor som jag vill ha! Och ingen av dem är särskilt billiga om man säger så... Sen måste jag inhandla nya tjocka tröjor inför hösten. Sen vill jag ha nya jeans också och gärna ej skinnjacka.. Åååhhhh god damn!!! Jag måste välja. But how??

Ciao

Kommentarer
Postat av: EMELIE JOHANSSON =)

Heeej Rebecka!!! Allt bra??=) Fick ditt sms.. men kan tyvärr inte svara där, har nada pengar. Så tänkte, jag skriver här istället!! Jag mår bra tack, hur är det med dig??=) Jaaaa kom och hälsa på!!!!!!! =D Vi går i skolan FOR SURE måndag till onsdag. Har inte gått någon torsdag och fredag ännu, så tror inte vi kommer göra det på ett tag nu heller. Men vad kul!!! Säg gärna till innan du kommer, så kanske vi kan ta lunch tillsammans den dagen? Hade varit kul! Puss och kram!!! Ha det fint!

2008-09-22 @ 20:49:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0