Härlig dag

Även om klockan ringde 05.00 i morse så känner jag mig glad. Underbart väder för det första, och en massa att se fram emot i helgen! Efter jobb idag ska jag dra en runda på stan och försöka hitta ett par vita converse. Inte det lättaste när man har storlek 35/36. I Ystad hade dem inte de storlekarna, så nu får det bli Malmö istället. Hoppas hoppas!
Ikväll blir det en runda till Celtic baren med Peter och kanske lillasyster. Och imorgon ska jag och Peter åka till Ystad Saltsjöbad för "söndagsmys". Min födelsedags present till Peter :) Ska bli så himla nice! Massa spa:ande och god mat och dricka. Det är livet det! Inte ofta man unnar sig något sådant, så det ser vi fram emot massor!

Nej, åter till arbetet. Ännu har jag inte slutat, fast det känns så, haha.



Am I really like that??.....

Kommentarer
Postat av: Cicci

Tack så mycket!! Yes! kanske inte drömarbetsgivaren eftersom de inte håller på med det jag gör egentligen, men det bryr jag mig inte om för tillfället. Jag trivs tillräckligt bra och dessutom behöver jag pengarna! Det börjar med 6 mån provanställning så får vi se hur de tycker det har gått efter det! Vi kan kanske träffas lite längre fram, har lite lite pengar nu, fått leva på 2500:-/ mån, men sen kanske vi skulle kunna gå ut till soft eller någon annan stans!? Hur är det annars? Kram

2009-04-19 @ 10:32:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0