Mmmm....

Så himla underbart det är att sitta instängd på jobb när det är sånt fantastiskt väder...NOT!!!
Riktig sommar ju! Folk går runt i linne och t-shirt, helt ofattbart. Knappt så att man kan tro det är sant.
Lilla torg är helt smockfullt med människor. Verandan här på hotellet är ganska full också.
Ja, jag hade ju inte bangat precis! Man vill bara ut.
Aja, får se om det blir utgång när jag kommer hem. Men det känns alltid lite sådär att komma till en fest så sent och vara spiknykter när alla andra är, ja, inte spiknyktra i alla fall!! Men mycket hellre det än att sitta ensam hemma och uggla iaf.
Hade varit gott med någon god drink.

Kocken ringde ut till mig precis och frågade vad jag ville äta ikväll. Jag fick välja exakt vad jag ville (nästan), snällt :)
Det komiska är att jag valde pizza! Haha. Men deras pizzor är faktiskt svin goda! Riktiga italienska pizzor.
Valde med parmaskinka, mozarella och ruccola. Mmm, ska bli gott :D Vet att det är låter smått dumt och osmart av mig att välja pizza när en kock frågar vad jag vill äta och när jag inte ens behöver betala för det! Jag skyller på hjärnsläppet som råder för tillfället :-b

Nej nu kallar jobbet. Ha en skön dag everyone! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0