1:a advent

Då var det 1 december och 1:a advent har redan passerat. Help, jag hinner inte med!!
Var på Solgård i lördags och firande advent. Hela familjen Holgersson, jag och mammi och pappi. Var jätte trevligt och super god mat! Jag som har längtat efter glögg fick min första kopp, nice :)
Hann faktiskt med att julstäda/pynta lite under dagen med. Känns skönt!
På söndagen blev det ingen julskyltning för min och Piddårs del. Vi låg hemma i soffan nästan hela dagen. Det var faktiskt riktigt skönt! Kändes som att det behövdes. På kvällen kom Tobbe och Julia och vi bjöd på hemmagjorda hamburgare och klyftpotatis, gott! Sedan såg vi på fotboll.
.
Idag samlades hela team Renaissance för en introduktion på Turning Torso. 48 personer blev vi, många! Nu börjar en hektisk månad av utbildningar, från morgon till kväll. Och det är seriösa grejer. Skulle någon exempelvis inte bli godkänd eller klara av utbildningarna, så kan i princip hotellet inte öppna i tid. Pressen är inte alls stor, INTE ALLS!!
.
Nej, duschen nästa!
.
See yá!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0