Långsam lördag

Är på jobb och det händer nada. Huset är fyllt till hälften ungefär, men de flesta checkade in igår.
So not much left over for me to do! Men det dyker alltid upp något, så man ska inte säga för mycket!
Hörde att det stod potatisgratäng på menyn idag, och det ser jag fram emot iaf :)

Igår spelade Peter och Jocke på Celtic baren. Mycket folk och drag som vanligt, kul!
Sen blev det en sväng till bara också, dock inte särskilt mycket folk där. Alla är väl fattiga nu efter jul och nyår, den slutsatsen har jag även dragit till varför det är så lugnt på hotellet. Damn i´m smart, haha :D

Från vår  Goooda drinks ;D 
Dagar som denna längtar jag tillbaka som fan! Tänk att bara ligga på stranden igen och i den varma solen och ta ett dopp i den ljumna vattnet. På kvällen ta sig in till stan och strosa och äta jätte god mat och avsluta med en god drink, eller två :) Bara känna den rofyllda och anti-stressade (om man inte räknar med trafiken då!) atmosfären. Mmmm....drömmer mig bort!

Back to reality now!

Trevlig helg alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0