Aaahh!!

Ska på intervju på måndag! God, jag är nervös!!!
Ska förbereda mig i god tid nu. Jag har ju också frågor jag vill ha svar på.
Känner mig dock lite kluven då även detta jobbet är i Malmö, och jag skulle egentligen tycka det var skönt att komma lite närmre Ystadhållet. Men det är ju som jag har konstaterat många gånger, rätt svårt. Utbudet här är ju inte i närheten av vad det är i Malmö. Men ärligt talat har jag egentligen inget att klaga över. Får man jobb på ett sådant här ställe ska man inte vara annat än jäkligt GLAD!
Vi får väl se vad som händer :)

Kommentarer
Postat av: Emelie Johansson

Ååååh LYCKA TILL!!! Ska hålla aaalla tummarna för dig!!!!!!!!

2009-07-23 @ 21:50:04
Postat av: Rebecka

Emelie: Tack så jätte mycket!! :)

2009-07-23 @ 22:31:12
Postat av: Maria

Helt underbart Rebecka, vilken glad nyhet!

Hoppas, hoppas, hoppas!!!!!

Ta för dig, du är bäst!!!!

Lycka till :)

2009-07-25 @ 08:28:12
Postat av: Cicci

Vad roligt! Hoppas att det går vägen! (håller tummarna) Kram

2009-07-26 @ 13:13:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0