Brüno

I måndags var jag och sis och åt på PC sen gick vi till Cinema 3 och såg Brüno.
Alltså, det var den mest sjuka film jag sett på länge!! Borat, släng dig i väggen alltså! Om man tog illa upp av Borat-filmen och tyckte den var stötande och provocerande, då ska man nog inte se denna film! Jag har nog aldrig varit på en biograf där det har varit så tyst innan. Antar att de flesta var tysta av chock eller något. Jag och sis satt dock och försökte att hålla oss ifrån att skratta typ hela tiden! Det kom två medelålders par, finklädda, och satte sig sidan om oss. Felicia och jag bara tittade på varandra. Så frågar den ena mannen den andra: -Vad är det för film vi ska se? Och den andra mannen svarar: -Ah det är den där snuskiga homosexuella filmen! Hahaha! Trodde jag skulle dö! Men visst, de hade ju helt rätt! Snuskig, homosexuell och provocerande. Man undrar dock om allt verkligen är på riktigt i filmen, att människor inte har blivit förvarnade innan och så vidare. Jag menar, då skulle han nog varit stämd upp till öronen och mer vid det här laget. Helt sjuk, men sjukt kul på samma gång. Jag menar, man skrattar för att man inte vet vad annars man ska göra :D Men är man av det känsligare slaget när det gäller ex; gaysex, porr, hets av folkgrupp och lite annat sådant smått och gott, är detta dock inte filmen för dig!! (Till alla som kan missförstå mig fel nu, detta är ju inte direkt mina favvo ämnen heller!) Dock visste vi ju inte att vi hade detta att vänta oss när vi valde denna filmen, att tillägga :D De båda paren sidan om oss uttryckte då och då ett och annat "nä fy fan!", under filmens gång. När filmen var slut och de båda damerna reste på sig sa det saker som: Det var det värsta jag har sett! Flera gånger ville jag resa mig upp och gå. Ska ni se denna film så måste ni se på den med en hel del humor, annars funkar det inte ;)

 
                       Sis och jag på PC innan filmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0