En del av semestern

Jag har haft en riktigt härlig semester. Men som alltid går det ju fort. Men jag tycker ändå att jag har hunnit med att göra en hel del. Dock har man ju alltid lite ångest när det är dags att börja jobba igen. Men sånt är ju livet!

 
Jag och Felicia åkte till Helsingborg en dag och hälsade på mormor och Bengan.
Sen åkte mormor med oss över till Helsingör. Där gick vi och strosade i lugn och ro, åt god pasta och drack lite vin.
Det var en riktigt härlig dag!


Alex bjöd mig på rosévin, kex och ost på stranden en kväll. Så himla mysigt!
Gott att tugga på och gott att dricka och en massa snack, roligt :)

En dag följde jag med till Solgård och solade och badade i poolen. Riktigt härligt! Önskar att det hade varit fler sådana dagar med bara sol hela dagen. Dock hade vi ju det igår, så då åkte jag och Peter ner till stranden där vi möttes upp av Tobbe och Julia. Riktigt varmt och gött var det. Lite färg tror jag att man fick, fast jag smörjde in mig som en galning. Men om det var någon som fick färg så var det ju Piddår som blev röd som en kräfta för att han inte smörjde in sig alls! Man ska inte underskatta Sveriges solstrålar ;-b På kvällen åkte vi alla fyra till Jakten och åt mat, sen blev det filmkväll. Trevligt trevligt!

Idag är sista dagen på semestern. Idag borde jag gå och träna. Jag har inte gjort den en endaste gång under semestern. Har haft noll motivation till det. Ska plocka undan lite här hemma sen får jag se. Ska träffa Cicci ikväll iaf! Blir nog Bröderna M.

Dags att ta tag i saker! Bye for now! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0