Prag, uppdatering

(Klicka på bilderna för att förstora)


Vi ankommer till Prag.
Hotellet ligger mitt i stan och solen skiner, yeeii!

 .
The famous klocktorn och andra vackra byggnader finns det gott om!!

  
Ví på Karlsbron, jätte fint :)

    
Efter en hel del vandring i uppförsbackar och ett och annat smoothie-stopp möttes vi av denna vackra vy.

  
Efter det blev det en och annan av de ni ser ovan, mmmm :) Sista bilden är från ett coolt ställe som heter Silverbar.

Lovely, lovely, lovely.

Kommentarer
Postat av: Cicci

shit vad mysig, hade ingen aning om att Prag var SÅ vackert! Nu vill jag också resa någonstans! Sitter fortfarande och funderar på vart det ska bära av när det är dax. Pendla mellan Rom, kanske turkiet. Har absolut ingen aning för jag har ju inte rest så mkt! (kan ju absolut tänka mig Prag nu också!)

En annan sak... Ska vi boka en kväll efter jobbet nästa vecka? Vi skulle ju till och med kunna sticka ut till jakten käka någon middag och sen gå en sväng! Det skulle ju bli fint väder (<--hörde jag) nästa vecka! Som sagt jag är hemma halv sex om dagarna så du får bestämma! Kram!

2009-06-11 @ 12:32:10
Postat av: Anonym

Åååååh vad underbart mysigt. Å såååå fint väääder!!!! Är inte alls avundsjuk... inte aaaallssss ;D

2009-06-11 @ 15:39:05
Postat av: Anonym

Aaaamen hatar när namnet försvinner.... Emelie, Emelie, Emelie... det var JAG som skickade förra inlägget :):):) EMELIE JOOOOHANSSON ;D

2009-06-11 @ 15:39:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0