Onsdag

Åh vad jag blir glad när det är så fint väder!! Termomentern stod på +9 grader sist jag tittade, weeiii! Äntligen börjar våren komma...eller??

Har hittat en danskurs jag jätte gärna vill börja på, electric boogie/poppin´. Det börjar den sista mars och håller på i 7 veckor, vilket skulle kunna, möjligtvis, förhoppningsvis funka med mitt schema eftersom det bara gäller 7 tillfällen. Ja och sen så är det är ju i Malmö, men vaddå, det får jag ta! Jag saknar det verkligen jätte mycket. det finns liksom inget som kan ersätta det.

Nej, nu ska jag gå och hämta ut biljetter till en föreställning som jag och mamma ska på i april.
"Snacka om kommunikation" tror jag att den hette. Mamma ville jätte gärna gå, och klart jag hänger med!
Ikväll blir det jobb, all over again..

See ya´!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0