2:a dagen

Då var min andra dag på min allra första vecka på Renaissance, avklarad.
Det är väldigt mycket information om kedjan, hotellet och hotellen, hur man ska arbeta, test som ska göras, skriftliga arbete som ska påbörjas och avslutas osv osv osv. Så det är väldigt mycket just nu och jag känner mig väldigt trött om kvällarna. Hittills :) Har ju inte gått så lång tid ännu! Men det känns BRA! Alla som är inne och arbetar just nu verkar jätte trevliga, öppna och framåt, så det känns kul.
Det är jag och två andra tjejer som ska jobba i receptionen, som har börjat nu samtidigt. Två jätte trevliga och kära tjejer!
Som sagt så har jag varit väldigt trött när jag kommit hem från jobb dessa två dagar, så jag kanske inte kommer att orka blogga så mycket om vardags kvällarna. Men jag ska försöka mitt bästa iaf:)
.
Nu väntar snart sängen. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Maria

Spännande!!! Fortsatt lycka till :)

2009-11-04 @ 16:52:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0