Onsdag

Känns skönt att vara tillbaka på jobb och göra någon nytta!
Kom tillbaka igår tisdag. Åkte till läkaren i måndags, där jag fick medicin för mina extrema astmalungor.
Var länge sedan jag kände av astman så mycket! Men medicinen började iaf kicka in fort och idag känns det mycket bättre än det gjorde i måndags. Läkaren trodde att jag med stor sannolikhet haft svininfluensan :-S
Men det är dock inget de kan fastslå till 100 %, då de inte tar några tester i dagens läge. Men jag tänker iaf ta det säkra före det osäkra, får bli influensa spruta nästa vecka i vilket fall!

Nu är det mycket att söka info på jobb. Så det blir att sitta framför datorn hela dagarna. Jag och Karolin håller just nu på att hjälpa hotellet som ska öppna i Stockholm, att hitta all möjlig info till deras bokningssystem. It´s alot of work! But someone gotta do it :-b
Idag var vi iaf en sväng bort till hotellet och tittade på framstegen. Bara från förra veckan fram till nu har det hänt väldigt mycket. Riktigt kul att se. Och det kommer att bli sååå snyggt!!
Längtar tills vi kan börja jobba på riktigt :)

Skön kväll everyone!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0