Sjuk

Ligger i sängen och bloggar. Är dock ett under att jag orkar göra det idag. Allt, förutom att ligga i sängen och sova, har varit riktigt jobbigt de senaste dagarna. Har till och med dragit mig från att gå upp och gå på toaletten, då det gjort så ont i kroppen och jag skakat som en idiot av frossa. Och då överdriver jag inte!
Blev helt rädd ett tag igår. Kände inte igen mig själv alls. Varken på mitt sätt att vara, tänka, eller min egen spegelbild. Och då blev jag paranoid och började störtgråta och inbilla mig en rad hemska grejer. Dock upptäckte jag lite senare att min temperatur var ganska hög. Förmodligen var det det som gjorde på sig att jag kände mig så.
.
Sjukt tråkigt och irriterande att bli sjuk på sin fjärde dag på sitt nya jobb. Dock lät min chef förstående, så det är väl lugnt. Men det känns ju inte särskilt bra ändå!!
Nu får det bli sängen och soffan hela helgen. Och även om man är sjuk och man förstår att ingen varken vill eller tycker det är särskilt upplyftande att umgås med en sjukling, så kan jag inte hjälpa att jag tycker att det är grymt tråkigt och deprimerande att vara ensam...
.
Peace out.

Kommentarer
Postat av: Maria

Krya på dig gumman :) Nu är det värsta säkert över och du är snart på benen igen!

Kram

2009-11-07 @ 20:21:26
Postat av: Rebecka

Maria: Tack så mycket. Jag hoppas att du har rätt :) Kram

2009-11-07 @ 22:42:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0