Fredag

"Det är dags för fredagsmys"....!!!
.
Jag bestämde mig redan när jag gick upp kl 5 i morse, att när jag kommer hem så ska jag slänga mig framför soffan och ligga där med filten om mig tills det är dags för sängen. Och sagt och gjort. Men undantag för att jag gick ner och hämtade mat.
Peter har åkt med sin bror till Kalmar över helgen, så jag är ensam hemma. Tänkte att jag skulle göra något riktigt kul denna helgen, men som mina föregående "ensam-helger", så verkar det inte riktigt bli som jag tänkt mig. Nu när jag är halvt arbetslös och är mycket hemma om dagarna, tänkte jag typ något som en liten miljöomväxling. Men men, verkar bli Ystad i helgen med. Med undantag för i morgon förmiddag då jag förmodligen ska åka till malmö med mamma och kolla på höstskor och vinterjacka :)
.
Har faktiskt jobbat 4 dagar denna veckan. 1 dag på Solgård och hjälpt till med städningen. 1 dag blev jag "inkallad" som informatör på St Jörgen för ett EU-möte. Var rätt kul och annorlunda. I det stora hela handlade det om att jag skulle sitta i en infodisk på hotellet, och informera gäster som skulle delta på mötet om busstider, visa på kartor vart de skulle gå, osv. De andra 2 dagarna jobbade jag på Kramer. Känns bra med lite jobb!
.
På söndag blir det nog att titta på en ny bil. Har redan kollat på två, men de har inte varit helt ok. RBG är utsliten nu, så snart måste hon gå i graven. :,-( Har ändå haft henne i snart 6 år, så det är dags för en liten uppdatering :)
.
Nej nu kallar sängen. Super trött nu.
.
Have a nice weekend!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0