Helgens bravader

Känns skönt att göra någon nytta och jobba lite. Har jobbat på Kramer idag och på Solgård igår.
Tror till och med att jag ska vara så duktig att jag ska gå och träna lite senare. Yeeii!
.
I lördags åkte jag och mamma till Burlövs Center där jag shoppade loss rejält. Blev en ny tjock, varm vinterjacka från Stadium, några toppar, en kofta och två par jeans-tights från Gina Tricot, och svarta "skinn"stövlar från Din Sko. Fick som av ren rutin ångest efter allt handlande och slösande av pengar. Men är jätte glad över mina, faktiskt mest, välbehövda kläder!
På kvällen åkte jag till Solgård där det bjöds på god middag. Efteråt åkte jag och syrran till Ystad. Blev såklart en massa skitsnack uppe i lägenheten :) Sedan drog vi ner en sväng till Soft. Super najs! Vi överhörde en kille som försökte ragga på en annan kille, men som inte lyckades särskilt bra. Haha, det var riktigt komiskt :D
På söndagen åkte vi hem till Skurup och jag, mamma, pappa och lille Linus åkte till Landskrona för att kolla på en bil till mig. Det blev dock ingen hit denna gången heller så det blev ingen bil. Vi körde iaf vidare till Helsingborg där vi hälsade på mormor och Bengt och deras lilla nytillskott, en liten söt kise vid namn Misse (fyndigt? ;b ). Var roligt att träffa dem. Linus var dock vettskrämd för kattungen, som var mycket större än honom, och skällde ut den stackaren. Jag som knappt ens trodde att han kunde skälla!
På kvällen kom Piddår hem igen. Skönt att ha honom hemma :)
.
Nej, nu ska jag ta tag i ett samtal till vårdcentralen. Måste ta reda på om man ska ta den där influensasprutan någongång!
.
See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0