Schema

Nu har jag fått mitt schema för november månad på Renaissance Hotel.
Första månaden kommer att innehålla en hel massa utbildningar. Vi kommer dock endast att arbeta måndag till fredag under denna månad. Rätt skönt att slippa helgerna lite :) Jag är väldigt förväntansfull men också lite nervös inför starten. Så sjukt mycket nytt att lära sig! Men allt ska nog kunna lägga sig på rätt plats efter ett tag, hoppas jag.
.
Idag blir det kvällsjobb på Kramer. I morgon blir det förmiddagsjobb. Gotta make some money!!
.
.
.
Dagens bild. De små sötisarna!
Jag har så svårt att förstå när folk pratar skit om dessa två små.
Jag kan tänka mig att många kanske är fördomsfulla pga att man ser dem så ofta i skvallertidningar i Paris Hiltons famn och liknande. Men ärligt talat, är det verkligen då hunden man stör sig på, eller är det människan??
Jag har iaf inte kunnat stoppa mig från att bli kär i L & L :D
.
Trevlig helg alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0