Twilight

.
Jo jag är ju också fast i Twilight-träsket. Har nyligen läst ut den fjärde och sista boken, and I love it!
Nu kan jag knappt vänta tills film nr två kommer ut, New moon. Ska bli intressant att se hur den är jämfört med boken. För böckerna är riktigt, riktigt bra! Var länge sedan jag fastnade för en bok så. Man kan verkligen inte släppa dem. Och nu när man läst klart alla känner man sig liksom lite tom inombords, haha. Vad ska man nu göra liksom?? Nu är det bara till att vänta på filmerna! Längtar :)

Kommentarer
Postat av: Cicci

Ja, fast det skulle ju komma en femte bok. dock dröjer det nog eftersom någon hade läckt ut materialet! Håller på med den andra boken, läste 100 sidor igår... Satt och bölade lite och man blir ju så uppslukad av handlingen. Riktigt romantisk och mysig! Du kanske ska hänga med mig och syrran på bio! Hur e det annars? Synd att det blev uppskjutet med jobbet, men det blir nog bra när du väl börjat! Kram!

2009-10-06 @ 09:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0