Tränat

Har precis kommit hem från träningen. Har äntligen börjar komma igång lite igen.
Brukar oftast träna med Alexandra. Alltid lättare att känna motivering när man är mer än en.
Då kan man liksom inte "smita undan" lika lätt. BRA! Dock har det bara blivit en dag hittills denna veckan.
Det är jag lite lack på mig själv för. Men men, bättre en gång än ingen gång!
Nu sitter jag och skriver på Peters nya MacBook Pro. Lite annorlunda från de datorer man är van vid, om man säger så. Men så ska man väl lära sig det också tids nog :) Fin är den iaf :D
Börjar känna mig lite nervös inför det nya jobbet. Ännu lite mer nu när jag vet att Johanna inte kommer att följa med dit :-/ Men, inte lönt att oroa sig i förväg I guess... Men så är jag också expert på att oroa mig i förväg.
Hade det funnit en tävling i detta så hade jag förmodligen tagit hem första pris! Även om jag själv tycker att jag har blivit bättre med åren... Aja, what eva!
Nu kallar en dusch och sedan maud.
Bye haj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0