Inte just nu

Det har varit mycket de senaste dagarna.
Jag vill alltid vara alla till lags. Men just precis nu orkar jag helt enkelt inte göra saker enbart för att någon annan vill att jag ska göra dem. Just nu orkar jag inte ge mig själv dåligt samvete för saker som jag egentligen inte borde ha dåligt samvete över. Just nu varken kan eller orkar jag vara alla till lags. Jag orkar inte att försöka dela på mig.
Jag vill, men jag orkar inte. Inte just nu. Nu har jag nog till och med gjort mig sjuk också bara för det. Bara på ett par timmar så har jag fått jätte ont i halsen, öronen och kroppen. Och det pallar jag inte heller med just nu! Give me a break alltså!!
Ge mig ett par dagar, så är jag good to go snart igen......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0