Krassligt

Det är tredje dagen idag som jag bara är hemma och vilar. Har blivit riktigt krasslig med ont i halsen, öronen och feber. Astman har kommit nu också, vilket betyder mycket hosta. Upptäckte nyss att min astmamedicin är slut. Så klart just nu, när jag verkligen behöver den! Ringde Nova Kliniken iaf, så får se ifall de kan skriva ut nytt. De skulle ringa tillbaka, hoppas att det löser sig. Av någon anledning tycker jag att jag känner mig sämre idag än igår. Vilket inte är så bra då jag tänkt ta mig till jobbet imorgon.. Aja, det är ju några timmar kvar..
.
Lägger upp en bra låt så att man blir lite positiv igen! Maskinen - Buffalo Blues

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag kanske har det som du behöver?

Kram och hoppas att du snart blir pigg igen :)

2010-12-07 @ 19:12:01
Postat av: Rebecka

Maria: Tack! Mamma hade sån tur var en extra hemma, så det löste sig. Men tack ändå :) Känner mig mycket bättre nu!

2010-12-08 @ 10:21:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0