Leeeediiiig!!!

Och så var sista dagen över. Känns helt overkligt. Känns som en vanlig dag och att jag ska jobba imorgon igen.
Men så är ju inte fallet :) Kan inte fatta att det bara är två dagar kvar till julafton heller. Jag känner mig inte riktigt förbered! Vart tog julkänslan som jag hade innan, vägen?? Det är ju så dags att den kommer tillbaka nu! Aja, i vilket fall så ska det bli riktigt härligt och mysigt. Jag ska unna mig en massa saker på semestern har jag tänkt. Har redan bokat en tid hos naprapaten. Har tänkt boka en tid hos frissan med, och eventuellt på fotvård (beroende på om jag får ett presentkort i julklapp eller inte ;-b ) När jag kommer tillbaka till jobb vill jag ju känna mig riktigt fräsch och utvilad! Men ska inte tänka på det redan nu. Nu är det jullov som gäller!
.
Ett glas vin på detta!? Eller två...eller tre... ;-D
.
Skål!

Kommentarer
Postat av: Maria

SKÅL Rebecka och GOD JUL!

Kommer naturligtvis att sakna Dig stort på julafton!

Julkram :)

2010-12-22 @ 20:52:02
Postat av: Alexandra

Ta en hel flaska vetja ;)Du har kanske lust att ta en shoppingsväng i Malmö nästa vecka?

2010-12-22 @ 23:49:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0