Söndag i Köpenhamn

Hade en riktigt rolig söndag på Tivoli i Köpenhamn med kollegorna från receptionen.
Vi möttes upp på hotellet för lite drinks. Där blev vi sedan upphämtade av en hummer-limousin!! I limon fanns det champagne och i högtalarna spelades discomusik. Precis som man ser på film, alltså :-b Karolin och jag konstaterade snabbt att "det här hade man ju kunnat vänja sig vid"! Äh, jag tror jag skiter i de där tågen nu och tar limon istället! Vi blev avsläppta utanför Tivoli där alla fick varsett åkband. Det blev en massa karusellåkning (rätt kallt i vinterkylan!) och bus i lustiga huset. Så himla roligt, alla blev verkligen som barn på nytt! Vi tog en paus för att dricka dansk glögg och äta aeppelskiever (eller hur det nu kan tänkas stavas... Det var by the way inte "äppelskivor" som jag trodde att det var, utan några friterade bollar..). Efter ett par timmar till i berg-och-dalbanan gick vi till Marriott Köpenhamn och åt god middag. Det blev grillad tonfisk för min del. Aldrig fel!
Så härliga kollegor jag har! En kväll man inte kommer att glömma i första taget :D
.

Kommentarer
Postat av: Månz

Ha ha ja fenomenet "Æbleskiver" är förbaskat dumt. Och inte fan har det nått med äpple och göra heller ? Ja men Danskar har ju inte ryktet av att vara smarta iof.

2010-12-22 @ 08:45:30
URL: http://bedtimedesign.se
Postat av: Rebecka

Månz: Haha nej, väldigt skumt!

2010-12-22 @ 19:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0