Till Alexandra ;-)

Ååhh vad jag är trött på denna skiten nu! Fick bli hemma idag med. Tur var nog det för idag känner jag mig t.o.m sämre än igår. Hade varit en mindre katastrof om jag bestämt mig för att jobba idag. Men nu börjar jag lacka ur på detta! Är trött på att inte orka någonting. Jäkla astma...
.
För att pigga upp mig själv (och kanske även några andra!), lägger jag upp denna fantastiska bild på "kalasbyxe-mannen" från Stockholm. Bilden är särskilt tillägnad Alexandra ;-D Nej, han var verkligen inte snygg eller fräsch någonstans (tyckte inte vi iaf, men killarna på stället verkade dock uppskatta honom...), men vi fick oss ett gott skratt iaf. Here it goes... :-D
.
Den mystiske kalasbyxe-mannen, hahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0