Lördag

Jag borde nog inte ha en blogg egentligen. Det ska ju fungera som en slags dagbok, men jag skriver ju låååångt ifrån varje dag! Dåligt. Men jag tycker ju dock att det är roligt att skriva när det nu väl blir av. Men när jag jobbar eller har annat för mig, blir skrivandet tyvärr lidande. Då har jag varken tid eller tålamod att ta fram datorn och skriva om något jag inte vet vad jag ska skriva om.... :-S
.
Har jobbat kväll hela veckan. Har varit en lagom bussy vecka, med en del kända ansikten, kul! :)
Är ledig denna helgen med, skönt. Blir kanske en sväng till Celtic baren ikväll då Peter och Jocke ska spela där.
Jag vill även träna och sola! Men blir kanske imorgon istället :)
.
Nu ska jag fortsätta tvätta. Ha en skön helg everyone!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0