Söndag

Igår var jag och brände lite kalorier med Alexandra på gymmet på förmiddagen. Kändes riktigt skönt!
Nu är det dags att ta tag i träningen igen. Snart börjar dansen, men det kommer väl bli max en gång per vecka. Så jag tänkte prova på lite nya pass på Friskis, Ki-box tex. Men det är svårt att verkligen komma igång med någonting när man jobbar skift. Men man får göra det bästa av det helt enkelt!
.
När Piddår kom hem igår kväll lagade vi underbart god mat. Det blev ryggbiff och ricotta fyllda paprikor. Ååhh så gott det var! Kollade på The ugly truth efter det. Den var riktigt rolig faktiskt!
.
Nu är det dags att göra mig i ordning för jobb! Ses!

Kommentarer
Postat av: Emelie Johansson

Jaa eller hur är The Ugly Truth rolig?! :) Jag gillar den! A true love story, kan ju inte bli bättre. Hihi. KUL ATT SES HÄROMDAGEN! Shit, jag önskar jag hade ditt jobb!!!!!!! :) KRAMAR!

2010-02-17 @ 15:32:27
URL: http://itsalwayssomething.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0