Full rulle

I fredags kom Peter hem, och sedan dess har det hänt saker varenda dag!
I lördags blev det först stranden, sedan var vi på 20 års fest för Filip ifrån FC, var jätte trevligt! På söndagen blev det också stranden, sedan åkte jag till Skurup och spelade tennis med pappa. Svettigt och roligt! På kvällen blev det lite grillning. På måndagen åkte jag och Peter en sväng till Kåseberga och åt god fisk, mmm! Jag har längtat efter att komma hit, var länge sen! Det är när man sitter och filosoferar på ett ställe som detta då man inser hur vackert Skåne verkligen är! "Skåne - Alla Sveriges landskap samlat i ett".
I tisdags gjorde jag och Felicia vår årliga tur till Helsingborg/Helsingör med mormor. Denna gången följde moster Susanna också med. Vi gick och strosade på stan, åt lunch på ett mysigt ställe och drack ett glas vin, och snackade lite skit. Alltid lika trevligt :)
.
Idag, onsdag, var det så begravning för lilla Marianne. Det var väldigt fint i kyrkan, och väldigt sorgligt. Det gör alltid ont att behöva ta farväl. Du förtjänade inte att må som du gjorde. Vi vet att du är på ett bättre ställe nu. För alltid i våra minnen. R.I.P.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0