Hektiskt

Det har minst sagt varit två hektiska dagar på jobb. Stress inklusive kvävande värme (det är lätt 30 grader varmt i lobbyn) gör att man direkt känner att ens stubin och stresstålighet inte riktigt är på topp. Sommargäster är något helt annat än affärsresenärer. Att agera turistbyrå är bara en av alla de saker som man som hotellreceptionist gör om somrarna. Det är både kul och krävande. I dessa situationer gäller det absolut att man har tålamodet med sig.
Igår när dagen närmade sig sitt slut, och jag var så varmt att jag var helt röd i ansiktet och hade luggen fastklistrad i pannan, så dyker Amanda plötsligt upp och utbrister: "Se så vacker hon är!". Hahaha! Sött sagt, men särskilt vacker kände jag ju inte mig i det ögonblicket! :D
.
Imorgon är jag ledig, sedan är det på det på torsdag igen. Får se hur vädret blir, om det blir stranden eller något annat. Vi får väl se!

Kommentarer
Postat av: Fröken M

Teddy är en liten pomeranian kille =) Hoppas allt är bra med dig ! kram

2010-07-14 @ 03:50:28
URL: http://frokenmela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0