Lördag

Mycket att göra på jobb idag så fick stanna en timme längre. Men nu är jag i alla fall hemma! Åkte och tvättade min bil (för första gången sedan jag köpte den) på vägen hem. Känns dock omotiverat att lägga pengar på skitet, men den såg ju även ut som skit, så det fick bli så! Håller på att tvätta en tvätt nu och sen tänkte jag (håll i er!) gå ut och springa en runda. Blev lite inspirerad efter att jag och sis sprang i Svaneholm. Det känns så skönt i hela kroppen efteråt, även om det känns som om mina lungor ska kollapsa under tiden :-b
.
Igår åkte jag till Skurup efter jobb. Felicia och jag beställde mat och såg på film. Var en mysig kväll. Både Peter och jag jobbar i helgen så vi lär inte hinna ses så mycket...
.
Dessa goda smoothies gjorde jag och sis hemma i Ystad i onsdags. Hittade ett färdigt paket med frysta "smoothies" bär på coop. Smidigt! Får kanske bli en ikväll igen :) Ha en fin helg everyone!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0