Semester

Blir nog lite glest (glesare...) mellan blogg inläggen nu på semestern. Försöker att ta vara på varenda liten minut. Dock gör det att man känner sig rätt stressad, så jag ska försöka chilla lite också.
Hittills har jag hittat på något varje dag. I lördags firade jag och Peter vår 4 års dag (som vi hade på fredagen). Peter lagade en jätte god middag, sen blev det en sväng till Store Thor och sen en runda till Tobbe och Julia. På söndagen åkte jag, mamma och Felicia till Höör för att fira kusin Freja som har fyllt år. Var en jätte trevlig dag! Måndag och tisdag blev det stek på stranden. Igår blev det lite städning och inhandling under dagen, och på kvällen möte jag och Felicia upp Alexandra och Anna på Soft för att äta. Efter det var det ju dags för Eclipse premiären! Och man blev ju inte besviken direkt! Dock saknar jag lite av all action som händer i 3:e boken.. Okej det var ju en del action i filmen, men det måste ju ha sina begränsningar då de redan i 2:a filmen sänkte åldersgränsen till 11 år. 1:a filmen hade 15 års gräns, men efter mängder av klagomål ifrån "barn" som läst böckerna men inte fick se filmen, var de "tvungna" att sänka åldersgränsen. Kanske ska det vara åldergräns på vissa böcker också, kan jag tycka! Efter bion gick jag och sis en sväng till Bar á Bar. Det var första onsdagen för sommaren de körde, så folk hade inte riktigt hittat dit. Men vi hade trevligt i alla fall trevligt och fick oss en hel del skratt :D You know what I´m saying sis!! Idag blir det nog en tennis match med syrran, och i morgon en tur till Köpenhamn. Min Piddår har varit i Göteborg med jobb sedan i tisdags och kommer först hem i morgon kväll.
.
Idag fick vi tråkiga nyheter. Farmors syster, som varit sjuk i cancer väldigt länge, gick bort igår. Det har pågått allt för länge. Nu tog hon steget till något bättre. Vila i frid Marianne!

Kommentarer
Postat av: Maria

Matz och jag beklagar din och hela familjen sorg.

Kram och kära hälsningar

Maria

2010-07-01 @ 18:00:56
Postat av: Rebecka

Tack så mycket! Kram

2010-07-01 @ 20:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0