En ledig dag

Idag var både jag och Piddår lediga, skönt! Har gjort lite nödvändiga ärenden, blev en lunch och en sväng på stan sen med.
Ikväll åkte jag till Skurup och jag, Felicia och pappa åkte och spelade tennis. Man var ju rätt ringrostig till att börja med, men sedan gick det dock bättre. Var riktigt roligt, så det lär nog bli fler gånger :)
.
Funderar lite över midsommar. Både jag och Peter jobbar midsommarafton, och jag jobbar tidigt dagen efter med. Så det lär inte bli något firande direkt, trist! Jag fick efter många om och men i alla fall ledigt på söndagen, tack och lov! Min Piddår och jag firar ju 4 år på midsommarafton! Så vi ska i alla fall försöka fira lite på midsommardagen :)
.
Nu är det dags för mig at go to bed. Tidig morgon imorgon. Godnatt everyone!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0