Facebook

Idag fick jag höra att 40 000 medlemmar har gått ur Facebook i protest.
Tydligen äger den populära communityn rätten på alla bilder alla medlemmar lägger ut på sidan.
Och dessutom kan man tydligen aldrig på riktigt säga upp sitt medlemskap om man skulle vilja det, man kan endast bli "inaktiv". Vilket då betyder att ens Facebooksida och bilder alltid kommer att finnas kvar, trots att man "gått ur" nätverket.
.
Ha! Detta får mig att bli stolt att jag aldrig lyckats bli indragen in i Facebook härvan, trots en hel del påtryckningar. Nej, jag nöjer mig med min lilla blogg.
.
Facebook? Nej tack!

Kommentarer
Postat av: F

Facebook, JATACK!

2010-06-09 @ 13:52:42
Postat av: Rebecka

Haha, nej för fan! ;-b

2010-06-13 @ 13:48:23
Postat av: Emelie Johansson

Hålla kontakten med alla man träffar som är värda att hålla kontakten med - JA TACK!!!!!

2010-06-13 @ 16:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0