Orka!!

Idag är jag bara så trött och då orkar jag inte med att folk ska komma och säga till mig vad jag ska och inte ska göra, eller vad som är bra eller inte är bra. Snälla, låt mig bestämma själv och låt mig i alla fall ibland ta mina egna beslut! För sanningen är, att vill jag en sak, men någon annan vill en helt annan sak, så gör jag hellre det den andra vill. Och så kanske det inte känns bra alltid, men så är det. I så många år av mitt liv har jag gjort det andra har velat att jag ska göra, istället för att göra det jag själv vill. Nej, no more! Åååhhh vad jag känner mig pist off just nu!!!! Mina hormoner är verkligen inte i shack denna månaden!! Aahhh!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du orkar!

Stå på dig!

2010-06-24 @ 21:07:15
URL: http://gomorgonosterlen.blogspot.com
Postat av: Felicia

Jag förstår precis vad du menar sis. Den senaste tiden har jag börjat skita i vad andra tycker och blir dem sura så spelar det ingen roll. Det är ditt liv och därmed dina egna val och handlingar. Alla andra gör ju som dem själva vill, o när man då för en gångsskull tänker på sig själv så blir dem sura. Men vad är det värsta som kan hända?! Ingenting!! Ingen dör eller kommer vända dig ryggen för du står upp för dig själv, jag lovar! Kärlek.

2010-06-27 @ 10:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0