Sista dagen

Igår var det ju midsommarafton. Tror aldrig jag tagit det så lugnt på midsommarafton nånsin! Jobbade under dagen fram till lite efter 15, sedan åkte jag hem till Skurup där mamma hade fixat midsommar mat till mig. Tack :) De skulle iväg vid 18 tiden, så då körde jag hem till Ystad. Peter jobbade kväll så han kom inte hem förrän lite senare, och då åt vi jordgubbar med grädde och drack vin. Mmmm! Blev dock sängen tidigt för mig då jag skulle upp vid 04.45 idag. Men jag deppar inte för det, för idag är min sista dag innan semestern!!! :D Är ledig i 2 veckor, och även om jag just nu känner att det kanske var lite tidigt att lägga semester nu, så är det välbehövt! Det ska bli 2 härliga veckor. Har börjat fylla på lite i kallendern nu. Ska se Eclipse med Alex och Anna när den kommer på bio den 30:e. Det kommer att bli en tur till Helsingborg/Helsingör med syrran och mormor. Kanske blir det även en tur till Köpenhamn med Alex, och så ska jag, Peter, Tobbe och Julia gå på teater på Marsvinsholm en dag. Och sen blir det så klart lite tennis med syrran också! Så lite är inplanerat i alla fall! Men jag känner även att det är viktigt att ha några dagar helt fria, till att bara koppla av och samla nya krafter. Hoppas på fint väder så att man kan steka lite på straden!
.
Nu - fokus på jobb. Om ca 5 timmar - SEMESTER!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0