Tisdag

Ligger hemma med några kuddar under benet. Jag tycker själv att jag faktiskt har lyckats rätt bra med att bara vila och ta det lugnt. Suget efter att göra "något vettigt" finns ju alltid där och lurar bakom hörnet. Men jag har fått ta mig i kragen och tänka på att jag ju faktiskt är sjukskriven pga mitt "tillstånd", vilket alltså betyder att allt "vettigt" faktiskt får vänta. Vill jag bli frisk måste jag vila. Punkt slut. Mamma kom förbi med en bra bok till mig i lördags, guld värt!
.
I lördags åkte jag och Alexandra till Malmö för att se "Sex and the City 2". Innan dess gick vi och åt på restaurang Epicuré. Riktigt god mat! Marlin och risotto, mmm!! Filmen var väl ändå rätt bra tyckte jag, trots allt dålig kritik den fått. Den hade definitivt sina stunder. Så klart inte lika bra som 1:an, men så är det ju ofta! Men väl värd att se ändå. Resan till Malmö var dock inte så bra för mitt ben, som var ännu mer svullet när jag kom hem på kvällen :-/ Så därför känner jag ännu mer att jag verkligen måste ta det lugnt nu resten av mina lediga dagar, för att ta igen den dagen då jag bara ansträngde det.
I söndags kom lillasis hit och vi hyrde film och käkade godis. Var en jätte mysig kväll :)
.
Jag ska på sin höjd dra fram dammsugaren idag. Blir lite kalas i morgon och då kan det kan ju inte se ut som skit här hemma! Nej det funkar ju inte!
.
See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0