Allergitest

Var i Malmö idag och gjorde ett s.k. lapptest på ryggen för att ta reda på vad och om jag är allergisk mot något. Är hyfsat trött på utslagen i ansiktet nu, så det var dags att kolla upp det. Nu ser min rygg ut som ett enda stort plåster! Och dessa plåster ska sitta på i 48 timmar. Jag ska försöka att inte bli galen när det kliar och känns obehagligt!
.
Efter sjukhuset så blev det en sväng på stan. Hittade brillorna nedan för 99 kr på Åhléns. Lagom billigt tyckte jag, så då var det ju bara att slå till!! Det blev lite födelsedags inköp också :)
.
Äntligen kommer bilder på min tattoo! Den ser fortfarande väldigt mycket ut som en låtsastatuering, men det glansiga försvinner ju med tiden. Jag är i alla fall super duper nöjd!! :D
.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Svalan är jättefin!!!

Lycka till med testet och hoppas att de slutligen kommer fram till din känslighet.

Kram

2010-03-29 @ 20:06:36
URL: http://gomorgonosterlen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0