Födelsedagsfirande i Malmö

Morbror Uno har fyllt 60 år, och som födelsedags present till honom hade släkten lagt ihop pengar till en övernattning på Renaissance. Så i lördags checkade han och moster Nina in på hotellet. Jag jobbade under förmiddagen, och kl 17 samlades resten av släkten (eller ja, inte hela släkten, men 17 pers av den) på hotellet och vi gick upp och överraskade dem på rummet. Det blev lite bubbel på rummet innan vi begav oss till Steakhouse på Lilla Torg, där jag bokat bord till oss. Där blev det god mat och alla var mätta och belåtna när sedan gick tillbaka till hotellet. Jag var ju tvungen att smaka några av drinkarna i vår bar! Alla snackar ju om dessa drinkar, som ska vara något utöver det vanliga. Och det kan man ju säga att de var! En drink innehöll bland annat färska jordgubbar och svartpeppar (!), det sist nämnda något som jag nog aldrig skulle tänka mig skulle kunna vara en drink ingrediens! Men det var det minsann och gott var det! Var en jätte trevlig kväll. Roligt att träffa släktingarna, och sis som kommit hem ifrån Stockholm (som fyller år idag 8/3 by the way!!). Hörde att Nina och Uno var jätte nöjda med kvällen och natten på hotellet, vilket gör mig väldigt glad :)
.
En del av familjen i hotellsängen!
.
Felicia & Mimmi, Peter & galen-Albin, Annah & Freja på restaurang Steakhouse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0