Fredag

Idag är min 7:e arbetsdag på raken. Har verkligen inte haft tid att sitta vid datorn, eller tvn heller för den delen.
Har jobbat morgon hela tiden, men idag jobbar jag kväll. Även om det är trist att jobba en fredagkväll, så har det varit skönt att kunna sova ut för en gångs skull! Jag är ledig i helgen, så det ska bli sköööönt!
Vi ska dock få nytt schema nu, så det kommer inte vara så lyxigt längre med massa lediga helger tyvärr :-/
.
Nästa vecka är det tattoo dags, yeeii! Spännande! Innan kände jag mig nervös, men nu ser jag bara fram emot det :)
Och förresten, nu på lördag släpps New Moon, och jag har beställt den så jag hoppas verkligen att jag får den idag så att man kan se den i helgen :D
.
Tvättdags nu. See ya!

Kommentarer
Postat av: cicci

Hmm, problemet är ju det, som du själv sa så släpps den på lördag. Det vill säga att om de inte har leverans eller så du kan hämta ut den hos postombud i morgon så lär du få vänta tills på måndag! Det var därför jag resonerade som så att jag köper den i butik istället. Det blir dessutom billigare för med frakt från t.ex. cdon.com så kom man ändå upp i totalt 199:- för en film och så säljer de den på Åhléns för 149:- så jag bokade en film så jag är garanterad en!! Har du sett trailern för Eclipse?

Kram

2010-03-19 @ 14:37:30
URL: http://sweet-cicci.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0