Pust

Kom hem från jobb för en liten stund sedan. Har ingen ro att gå och lägga mig. Förutom en viss incident på jobbet och en galen kvinna på tåget, har jag en orolig känsla i magen. Det är liksom en frustrerande känsla, ungefär som när man vill förklara något för någon annan, men hur ingående man än förklarar så kan man ändå inte få fram sitt budskap.
Fast det känns som att det hela grundar sig i mina funderingar kring framtiden, igen. Vad ska hända, vart kommer jag att jobba, vart kommer jag att bo? Ja, det känns sjukt att jag redan tänker på vad jag ska göra sen, när jag precis fått ett nytt jobb! Men det känns bara som att tiden går så fort nu. Det känns som att snart måste jag bestämma mig för var jag (vi) ska bo resten av våra liv, för tiden går! Måste det vara så?! SÅ gammal är jag ju ändå inte än..... Kan man inte bara slappna av och chilla lite innan man bestämmer sig och tar det slutgiltiga beslutet?
.
Aaahhhhh!! Ändå kan jag inte få fram budskapet!!

Kommentarer
Postat av: F

Tänk på allt du har istället för att fokusera på det du inte har.

2010-03-14 @ 17:35:03
Postat av: Emelie Johansson

Don't take life to seriously, you'll never get out of it alive! (Citat av Van fran filmen Van the Man). Ratt bra sagt om jag far saga mitt. Tank pa allt bra du har istallet. Det andra kommer med tiden! :) KRAM

2010-03-16 @ 04:34:53
Postat av: Rebecka

Riktigt bra sagt! :)

2010-03-26 @ 11:25:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0