1:a maj

Då var det maj. Herregud vad de första månaderna på detta året har rusat iväg!
Nu förväntar jag mig att våren ska börja på riktigt. Vi får väl se :-b
Nu har jag emellanåt den där glada och förväntansfulla känslan i magen som jag alltid får när våren och sommaren börjar närma sig. Jag tycker verkligen att det är dags nu!
Man märker att det börjar närma sig sommaren när man tittar i kalendern. Den fylls på mer och mer nu. Det är studenter, examen, sommarfester osv som bokas in nu. Jag har försökt att boka in min semester med, men har inte fått klartecken ännu. Alla de "bästa" veckorna blir ju tagna först. Så vi får se hur det blir. Men lite semester kommer det att bli i alla fall, så nu är det bara frågan om när. Peter och jag hoppas på att kunna ta en trip till Rom till hösten. Jag har så länge velat åka dit! Peter har ju redan varit där, så då blir det väl han som blir guide :)
.
Igår blev det lite Valborgs firande på Solgård. Var jätte trevligt!
Fast idag har jag ont i halsen, blä. Har gurglat whisky (sådär gott...) och dricker the för att försöka eliminera det!
Vi ska ju på fest med rock-tema i kväll, och då kan man ju inte vara dålig! Nej, det funkar helt enkelt inte.
.
Nej nu är det dags att kolla mailen igen. Stina har ju bokningsdag idag, och det lutar faktiskt åt att jag kommer att få en tid = Hallelulja!!!
.
Glad 1:a maj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0