?!?!?!

Nu börjar jag lacka ur på detta. Vad är detta egentligen? Ett test för att se hur långt man kan gå innan någon steps up och säger ifrån?! Blir man utnyttjad pga sin snällhet?? Man tänjer och tänjer på gränserna för att se hur långt bandet kan sträckas innan det går sönder. Det förväntas inte att något ska säga eller göra någonting, så därför tänjer vi lite till. Vill man att bandet till slut ska gå sönder?! För det kommer det att göra till sist. Nej, nu är det no more mr nice guy som gäller. Nu är det min tur att step it up. Trött på att ta skit utan att få en vettig förklaring. Jag är så trött på att bara le, nicka, och göra som man blir tillsagd utan att ifrågasätta. Ingen förlorar på det mer än jag själv. Det är ju jag som grubblar och oroar mig över det. Det är jag som inte tycker att det känns bra. Ingen annan. Ingen bryr sig så länge jag inte öppnar min mun. Nu är det slut med detta mesandet. Nu är det raka besked som gäller. Annars kan det va. Jag har inget att förlora.

Kommentarer
Postat av: Maria

Du har absolut inget att förlora!

Gummibandsmetoden är fullkomligt förödande och när den väl smäller av så smäller det ordentligt!

Stå upp för dig själv, du är värdefull!

Prata med den eller de som det berör.

Go for it!

Kram



2010-11-03 @ 08:20:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0