Helg

Nu håller jag min helg! Är ledig fredag och lördag.
I morgon ska jag med familjen på komedikväll på Glasklart i Malmö. Ska bli skoj!
På lördag är det gala med FC Österlen i T-lilla. Har hittat en snygg festklänning kvällen till ära. Ska bli roligt!
Känner mig så party sugen just nu! :-b Synd bara att jag kommer att ta på mig ett par skor som jag helst av allt inte ska röra mig allt för mycket i (för att undvika brutna anklar osv...)! Haha, men tror nog att det blir ändring på det efter ett par drinks dock ;-D
Snart är det dags för mig och Alex att dra till huvudstaden med. Ska bli dö nice! Funny things ahead!
.
Ett glas vin nu kanske?!
.
.
Härliga bilder från i somras. En crazy kväll på Öja :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0