Komedikväll & Gala

Var en riktigt härlig fredag och lördag kväll.
Fredagen bjöd som sagt på komedikväll på Glasklart med familjen. Shit vilket häftigt ställe! Hit vill jag igen :)
Konferencier var Paul Tilly ifrån Ica reklamerna. Komikerna var riktigt bra. Det var bland annat han finnen, som jag alltid glömmer namnet på, och Filippa Bark. Härlig kväll tillsammans med la familia!
.
I lördags var det då "fotbollsgala" i Tomelilla med FCÖ. Var en rolig kväll med härliga människor. Blev middag, lite tal med prisutdelningar (Piddår vann pris som "Stödmedlemmskung" :D ), spex, en del dricka och dans. Eller ja, blev så där mycket dans för mig... Som jag skrev i förra inlägget, som jag aldrig någonsin skulle ha skrivit, så råkade jag ut för en liten olycka pga mina skor.. En bit in på kvällen (och det var inte för att jag var onykter), så råkade jag trampa på en hal fläck på golvet med mina höööga klackar, vilket hade till följd att jag stukade min fot real bad. Jag t.o.m trillade och satte i mitt knä så jag skrapade upp det och mina strumpbyxor blev paj. Och med ens försvann mitt partyhumör. Konstigt va.. Så nu har jag ett blått uppskrapat knä, och en ännu blåare, svullen ankel. Jodå, så att! Men förutom det var det en mye trevlig kväll! Lite bildbevis nedan :)
.

Kommentarer
Postat av: Maria

StödmedlemsKungen har en förtjusande och tålmodig Drottning :D



2010-11-25 @ 08:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0