Oh my god!

Oh lord vilken freakin´ dag det har varit på jobb idag! Trodde aldrig kvällen skulle ta slut. Är helt uppe i varv fortfarande. Oförberedda saker och saker som inte går som de ska. Yes, I love... Vet redan nu att mina drömmar kommer bestå av jobbrelaterade saker i natt. Hurray...
.
Nej, nu ska jag inte negga allt för mycket. Igår var jag på Soft och tog en drink med Alexandra. Vi började planera på en liten weekend till Stockholm i november. Hade varit dö trevligt. Och nu ser det ut att bli Toscana till sommarn! I really like!! :D En annan sak som också gör mig glad är mitt lilla kusinbarn Elliot. Han fyllde 2 år i lördags, och när mamma och pappa kom dit så hade han tittat på dem och sagt frågande: -Becka?! Ååhh så söt! Jag blir rörd i mitt hjärta :)
.
Nej nu måste jag seriöst gå och lägga mig. Upp imorgon och fixa important stuff innan jobb :)
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0