Lördag

Hade en skön fredag eftermiddag och kväll igår. Kan inte minnas sist jag var ledig en fredag kväll, när jag även har helgen ledig. Så det var riktigt härligt :) Jag och Amanda gick och tog en kopp kaffe på ett mysigt fik efter jobb. Där satt vi ett tag och snackade om allt mellan himmel och jord. På kvällen gjorde Peter god middag till oss, snitzel och klyftpotatis. Mmm!
Ska kolla på fotbollsmatch i eftermiddag. Mer än så är inte planerat ännu. Peter ska ha fest med laget efteråt. Jag pallar i alla fall inte bara sitta hemma hela helgen, det har jag fått nog av i veckan när jag var sjuk! Så får försöka hitta på något. Undrar vad...
.
En dusch på detta kanske!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0