Måndag morgon

Blev av någon anledning inte särskilt mycket sömn i natt, så idag är jag trött. Drömde att vi desperat försökte hitta en resa, men på något sätt var det alltid något som kom emellan och vi lyckades aldrig. Pust, jag hoppas att det inte blir så i verkligheten i alla fall!

I lördags kom Felicia till Ystad. Jag hade lagat ryggbiff, med stekt svamp och sallad. Riktigt gott blev det! Vi åt, drack, kollade roliga videos på youtube, försökte ta bilder för att dokumentera kvällen (vilket vi lyckades mindre bra med), skrattade och snackade skit. Kort och gott en klassisk "Rebecka & Felicia-kväll" :) Senare på kvällen drog vi till Soft, som till en början var väldigt dött, men mot natten strömmade det till en del folk. Blev även en sväng upp till Bar a bar. En hel del "småfolk" och man kände ju sig gammal som gatan som vanligt. Men det blir ju vad man gör det till, och vi dansade och hade skoj! En 18 årig kille som kom fram till oss konstaterade att "du kan inte va 18!!" Haha, nej lille vän, det är jag verkligen inte!! :D
Roligt att hitta på något med lillasis nu innan allvaret börjar för henne och arbetet kallar. Det kommer att gå skit bra by the way ;-)

Igår stack jag och kollade när min love spelade b-lags match. Riktigt härligt väder att sitta ute i, och jag försökte verkligen att njuta så mycket jag bara kunde av de varma solstrålarna. Som jag skrivit många gånger innan, jag saknar redan sommaren och känner mig inte alls förbered på höst och vinter redan igen. Hann ju knappt samla mina krafter! Aja, slutklagat på det... Senare på kvällen åt vi god middag och kollade film. Var en skön kväll tillsammans med finingen.

Nej nu kallar arbetet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0