Lördag

Jag ska inte störa mig eller bli irriterad (men jag kan inte riktigt hjälpa det för tillfället :-b), men om någon frågar mig, precis efter att jag klippt mitt hår: -Men, vill du inte låta ditt hår växa ut?! Och typ, men, vill du inte låta din lugg växa och se hur det ser ut?! Ehm... Är det inte rätt uppenbart att jag inte vill det?! Annars hade jag väl för fasiken inte klippt mig! Är det inte ganska obvious, eller? Haha, tydligen inte..
.
MEN, nu ska jag inte störa mig på småsaker.
Jag kan fortfarande inte riktigt fatta att vi verkligen ska åka iväg! Ååhh så härligt det ska bli! Som det ser ut nu kommer temperaturen att ligga på en ca 23-25 grader, vilket ju känns helt ok ;-)
.
Nej, nu är det dags att göra sig i ordning. Om en stund kommer familjen hit och vi ska fira pappa som fyller år nästa vecka. Samma dag som Peter faktiskt! Ha en härlig lördag alla!
.
Danko-love <3

Kommentarer
Postat av: Maria

Rebecka, du är jättefin i ditt hår!

Danko är som alltid en stjärna :)

2011-04-04 @ 09:39:45
Postat av: Rebecka

Maria: Tack :) Ja, det är så roligt att han också verkligen satte sig i mitteln av stjärnan :-D

2011-04-06 @ 17:24:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0