Måndag

Alldeles för länge sedan jag skrev nu! Men har helt enkelt inte hunnit.
.
I lördags var vi och såg Danko Jones på Tivoli i Helsingborg. Gänget, som bestod av Peter, Felicia, Månz, Tobbe och Martin, mötte upp mig på jobb i Malmö. Tog tåget till Hbg och åt på underbart god mat och drack gott vin på Café Du Rasoir. Sen var det dags för Danko. Det var riktigt ös på Tivoli och konserten var riktigt bra. Var verkligen en super rolig kväll!
.
Idag är jag ledig och Danko (hunden, denna gången ;-b ) och jag har varit en sväng på stranden. Har fixat med lite saker som jag inte hunnit förra veckan, så det känns som jag har hunnit med en del ändå. Ikväll blir det träning!
Have a good one everyone!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0