Tisdag

Hade en super mysig helg! Lördagen blev väldigt spontan. Vi åkte in till Malmö för att egentligen se Hoffmaestro på Swedbank stadion. Vi mötte upp Amanda och Winston innan och åt god mat på Volym på Möllan. Sedan gick kvällen fort. Vi hade så trevligt att vi helt enkelt struntade i konserten! Vi gick vidare till ett nytt Ölbryggeri, kommer inte riktigt ihåg vad det hette, men riktigt nice ställe! Sedan blev det även en liten sväng till Davidshalls torg. Peter och jag missade vårt tänkta tåg hem, men sån tur var var det dock inte det sista som gick! Riktigt trevlig och spontan kväll!
På söndagen var jag och Danko i Skurup nästan hela dagen, då Peter jobbade. Gick en härlig promenad i Svaneholmsskogen, och satt ute i solen i trädgården i många timmar. Så himla härligt väder! Det gör mig verkligen glad :) Lillasyster åkte med till Ystad på eftermiddagen och vi åt god mat när Peter kommit hem. Såg nya filmen Devil, som faktiskt var riktigt bra, om man gillar thrillers. Rekommenderas!
.
Jobbar kväll hela veckan. Lite tråkigt eftersom jag inte kommer hinna träna. Ska dock försöka ta mig upp för att ta ett tidigt pass på fredag morgon.
.
Dags att göra sig i ordning nu. Ha en fin dag alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0