Back to reality

Vet att det nästan var år och dag sedan jag uppdaterade. Har varit väldigt intensivt sedan Stockholmsresan fram till nu. Nu är man tillbaka till jobb och verkligheten igen. Har haft en härlig semester, men det går ju som alltid för fort.
.
Peter och jag hade en fantastisk resa till Stockholm. Vi åt gott, drack gott, shoppade lite och gick och gick och gick :) Vi hyggde oss riktigt mycket helt enkelt! Första kvällen mötte vi upp med Therese och hennes kompis och följde med ut på stan och slira lite :-b Andra kvällen var vi och åt på en helt fantastisk restaurang named AG. I strongly recommend!!! Riiiktigt nice ställe som liknade ett omgjort gammalt slakteri. Åt det godaste kyddabiten någonsin! Vi hade det helt enkelt riktigt bra. Fast tiden sprang ju iväg, så snart var vi hemma igen och planerade för vår kommande poolfest, som istället blev en lägenhetsfest eftersom vädret inte tillät (2:a året i rad!). Blev knytkalas och alla tog med någonting att äta. Blev en riktigt rolig kväll, trots att det inte fanns en pool i sikte. Tilda och Amanda från jobb kom också, vilket var väldigt kul. På kvällen gick de flesta ut för att dansa lite. Eller mycket i mitt fall :-b
.
Snart var det dags för jobb igen. Blev/är morgonpass hela veckan och sen ledig till helgen. Skönt det iaf! Känns väl okej nu, men fy vad det är jobbigt den första dagen! Ångest deluxe! Aja, ska försöka att inte fundera så mycket över det. Har haft en jätte bra semester, så jag har ingenting att klaga på! Förutom vädret då kanske, men what to do?!
Och så några av de fåtal bilder som blev ifrån festen..

Kommentarer
Postat av: Maria

"Ångest deluxe", underbar beskrivning! Den lägger jag bums i min ordpåse :)

2011-08-19 @ 07:27:31
Postat av: Rebecka

Maria: Haha :D

2011-08-20 @ 09:16:40
Postat av: Emelie Johansson

Kul med Stockholm!!! :D Ni bara reser och reser ;)



Tråkigt att vädret inte tillät poolfest..... men lägenhetsfest är ju inte så fel det heller!!! Saknar dig Becky!!!!!!!!!!! Vi måste ta en get together när jag ärv tillbaka på svensk mark igen (whenever that will be :))!! Tuuuusen KRAMAR!!!!!

2011-08-22 @ 04:14:00
Postat av: Rebecka

Emelie: Aja, vi reser inte lika mycket som dig iaf ;-b Saknar dig med ju!! Hoppas att du kommer hem och hälsar på snart! Puss o kram

2011-08-24 @ 21:11:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0